Κήπος Στα Μεσόγεια: Υγιεινή Διατροφή: Οι Σπόροι Στην Διατροφή μας

18 Νοεμβρίου 2015

Υγιεινή Διατροφή: Οι Σπόροι Στην Διατροφή μας


Αρκετές φορές δεν φτάνει μόνο η υγιεινή διατροφή αλλά και η άσκηση για να χάσετε μερικά κιλά.
Αυτό όμως που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι ότι η κατανάλωση σπόρων στην καθημερινή διατροφή μπορούν να συμβάλλουν στην απώλεια κιλών. στη δίαιτα και στη μείωση του… αποτελέσματος της ζυγαριάς.

Μάθετε ποιοι σπόροι είναι αυτοί:


Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε βιταμίνη B, μαγνήσιο και μαγγάνιο, ενώ περιέχει και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που κάνουν καλό στην καρδιά, στους πνεύμονες, στον εγκέφαλο, στο έντερο και στο δέρμα.
Το γεγονός ότι ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες, βοηθά στο να μην πεινάτε αφού δίνει το αίσθημα του κορεσμού.

Τριγωνέλλα

Οι σπόροι της μπορούν να γίνουν τσάι ή να αξιοποιηθούν στην κουζίνα σε διάφορες συνταγές, ενώ σύμφωνα με κάποιους ειδικούς είναι ιδανικοί για όσους θέλουν να χάσουν βάρος. 
Ακόμη, οι σπόροι αυτοί βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερίνης, ενώ προστατεύουν το έντερο και τη μεμβράνη του από τη δημιουργία καρκίνου.

Chia

Πρόκειται για σπόρους πλούσιους σε αμινοξέα, ενώ δεν περιέχουν και γλουτένη αλλά είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Κολοκυθόσποροι

Οι σπόροι κολοκύθας είναι πλούσιοι σε κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο ενώ δίνουν και το αίσθημα του κορεσμού.

Σουσάμι

Το σουσάμι είναι πλούσια πηγή βιταμινών Β, πρωτεϊνών και αμινοξέων, χαρίζοντας ενέργεια και κορεσμό σε όποιον το καταναλώνει, με 52 θερμίδες σε 1 κουταλιά της σούπας.
Πηγή: revealedtheninthwave.blogspot.gr
Εδώ θα βρείτε καταστήματα, επιχειρήσεις,δημόσιους οργανισμούς, επαγγελματίες, συλλόγους, και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την ευρύτερη περιοχή.
Θα σας ενημερώνουμε για ότι συμβαίνει στην Ελλάδα και τα Μεσόγεια αλλά και για νέα που αφορούν αγρότες, επαγγελματίες και φυσικά τους ερασιτέχνες κηπουρούς με ιδέες και λύσεις για το σπίτι και τον κήπο σας.
Τα Θέματα που βρίσκουμε σε άλλες ιστοσελίδες τα παραθέτουμε στην ιστοσελίδα μας αναφέροντας την πηγή στο τέλος της ανάρτησης, σεβόμενοι την δουλειά των άλλων.
Ο κάθε ένας είναι υπεύθυνος να κρίνει από μόνος του την αξία, ποιότητα ή εγκυρότητα των γραφόμενων. Παρότι προσπαθούμε οι συμβουλές και τα άρθρα που περιέχονται στην ιστοσελίδα μας να είναι έγκυρα και σωστά, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους.