Επρόκειτο αρχικά να είναι έτοιμο από το 2010. Μετέπειτα θα ήταν έτοιμο κάπου στο 2012. Τώρα εν έτη 2013 η επέκταση του προαστιακού προς το λιμάνι του Λαυρίου, μπαίνει ξανά στα πλάνα των αρμοδίων του ΟΣΕ με προφανή στόχο, την ολοκλήρωση του έργου, για το οποίο στο παρελθόν έχουν εκπονηθεί προμελέτες και μελέτες σκοπιμότητας, οι οποίες μάλιστα ενέτασσαν και το λιμάνι του Λαυρίου ως συνηγόρου στην ανάπτυξη της εν λόγω σιδηροδρομικής γραμμής, η οποία υφίστατο στο παρελθόν.
Η επανεμφάνιση του Λαυρίου στο προσκήνιο, σύμφωνα με εκτιμήσεις χρηστών λιμενικών εγκαταστάσεων, αποδίδεται στην δημοσιότητα που έχουν λάβει τελευταία οι ειδήσεις για τη σιδηροδρομική κάλυψη μεγάλων λιμανιών της χώρας και του ρόλου που μπορούν αυτά να διαδραματίσουν σε επίπεδο συνδυασμένων μεταφορών (πλοίο - σιδηρόδρομος).
Εν προκειμένω το λιμάνι του Λαυρίου εδώ και μια συναπτή δεκαπενταετία έχει αποτελέσει αντικείμενο συζητήσεων, καθώς η χρήση του κυρίως από ταχύπλοες μονάδες της ακτοπλοΐας, θα δημιουργούσε σοβαρές – σοβαρότατες αναδιατάξεις στο τουριστικό χάρτη των νησιωτικών συγκροτημάτων, καθώς είναι γνωστό ότι η εκκίνηση από το Λιμάνι του Λαυρίου ταχύπλοων μονάδων της ακτοπλοΐας μειώνει για ορισμένες των περιπτώσεων τις ώρες πλου κατά τα 2/3 και άρα το κόστος καυσίμων που ενυπάρχει στις ανελαστικές δαπάνες.
Να σημειώσουμε ότι την εποχή των αδειών σκοπιμότητας, εταιρείες της ακτοπλοΐας είχαν σπεύσει να καταθέσουν σχετικά αιτήματα για χρήση του λιμένα τα οποία ωστόσο έμειναν ανενεργά, εξαιτίας της ανυπαρξίας της σιδηροδρομικής κάλυψης από τον προαστιακό και το μετρό, καθώς η κάθε άλλη μορφή μεταφοράς πέραν των ΙΧ, θεωρείτο μη ρεαλιστική.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, θα συμβαίνει από τη διασταύρωση προς το αεροδρόμιο και θα χρησιμοποιηθεί πάντα κατά τις ίδιες πληροφορίες τμήμα της παλαιάς χάραξης όπου στο διάστημα αυτό μεταξύ αεροδρομίου και λιμένα έχουν προβλεφθεί και τρεις στάσεις.
Πηγή :http://www.theseanation.gr/
Το διαβάσαμε στο : http://www.forkeratea.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου